מילצ’ן סוכנות לביטוח


מילצ’ן סוכנות לביטוח


החברה הוקמה ע''י גיל מילצ'ן בשנת 1990. הסוכנות מספקת שירותי ביטוח מקיפים החל מביטוח אלמנטרי, רכבים, דירות ועסקים, ביטוחי חיים הכוללים ביטוחי פנסיה לפרט ולקולקטיבים, ביטוחי מנהלים לפרטיים ועצמאים וכן מתמחה בשוק ההון.

במשרד הממוקם במרכז ת''א צוות מקצועי נרחב העומד לרשות הלקוחות ומטפל בכל פנייה במקצועיות ואדיבות. המוטו המוביל את המשרד כולו, החל ממנהלו ועד אחרונת המזכירות הוא כי איכות השירות נמדדת ביחס ללקוח ובשירות האישי הניתן מכל הלב. אנשי המשרד מקפידים להתאים לכל לקוח ביטוח אישי המותאם לצרכיו וכיסו על פי דרישותיו ומטרותיו, ובעת הצורך המשרד כולו יעמוד לרשות הלקוח בשירות אישי למימוש הכיסוי הביטוחי המגיע לו.

גיל מילצ'ן, בן למשפחה ידועה ושורשית מרחובות, סיים את לימודי הנדסת הביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב אך לאחר תקופת התנסות במעבדות המדעיות הבין כי הצורך שלו במגע אנושי חשוב לו מחיי המעבדה המשמימים. הוא עבר הסבה לתחום הביטוח ומאז ועד היום נהנה מהמפגש היומיומי עם עשרות מלקוחותיו, הרואים בו סוכן מקצועי, ואף אוזן קשבת לפתרון כל בעיה. ברגישות ובמחשבה מעמיקה גיל מקדיש את עצמו לעזרת הלקוחות בבניית מערך ביטוחים המקיפים אותם ונכונים לעת צרה, ובמקרה הצורך מלווה אותם במקצועיות ובאופן אישי עד למימוש הזכויות המגיעות להם.

מילצ'ן סוכנות לביטוח (2008) בע''מ עובדת עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ, עובדה המאפשרת לצוות המקצועי לנצל את היתרונות השונים של החברות, החל מפערי המחירים בביטוחים ועד לנושא התנאים והשירות השונים בכל חברה.
בין לקוחות המשרד חברות רבות מתחום התעשייה והתקשורת, אמנים ואנשי קולנוע וטלוויזיה שמצאו את אמונם בשירות המקצועי והדיסקרטי במשרד וכן עוסק המשרד במתן כיסוי ביטוחי נרחב להפקות מורכבות כגון ירידים ופסטיבלים.


מילצ'ן סוכנות לביטוח בע"מ, החילזון 12, קומה 9, רמת גן. טל. 03-5667676
*האתר משמש כאינפורמציה כללית בלבד ומכוון שמדובר במגוון רחב של אופציות וחברות ביטוח המסמך היחיד הקובע הוא הפוליסה והתנאים הכללים שלה

בניית אתרים תור וויז בניית אתרים