מילצ’ן סוכנות לביטוח


ביטוח רכב


ביטוח רכב נועד לתת פיצוי כספי למבוטח או לנפגעים אחרים עקב אירועים שונים העלולים לקרות לרכב המבוטח כגון פריצה , גניבה או תאונה.

סוגי ביטוחי הרכב השונים הם :
ביטוח חובה : חובתו של כל אזרח לבטח את רכבו ביטוח חובה, זאת כדי להבטיח כי במקרה של תאונה בה יהיו פצועים או הרוגים, חברת הביטוח תפצה את הנפגעים, כולל את המבוטח.
ביטוח מקיף : ביטוח זה נועד להבטיח כי במקרים שונים כגון גניבה, פריצה, אש ונזקים אחרים לרכב, חברת הביטוח תפצה את המבוטח על הנזקים שנגרמו לו. רוב בעלי כלי הרכב הנמצאים עד 10 שנים על הכביש, מבוטחים בביטוח מקיף.
ביטוח צד שלישי : ביטוח זה נועד להבטיח כי במקרה של תאונה, תפצה חברת הביטוח את המבוטח על הנזקים שנגרמו באשמתו לרכב אחר. רוב חברות הביטוח אינן מבטחות בביטוח מקיף כלי רכב הנמצאים על הכביש למעלה מ – 10 שנים אלא ביטוח צד שלישי בלבד.

המקרים בהם יופעל הביטוח:
תאונות

סוכן הביטוח שלך ידריך אותך אילו פרטים למלא ולמסור במקרה וחס וחלילה תהיה מעורב בתאונה, הוא ישלח אליך את השמאי שיעריך את הנזקים וידאג במקרה הצורך לפצותך ברכב חלופי. הלווי המסור ימשיך עד שיגיע צ'ק הפיצוי ישר לביתך.
מה לעשות במקרה תאונה:
החלפת פרטים אישיים, פינוי לבית חולים, מעקב רפואי ואיסוף ניירת רפואית, דווח למשטרה, דווח לסוכן הביטוח.
פריצה וגניבת רכב
במקרה גניבת רכב או פריצה לבית או לעסק תוכל לפנות בראש ובראשונה למשרד הביטוח ולקבל הדרכה ולווי במסלול המייגע של דווח למשטרה ומילוי טפסים לקבלת פיצוי מהביטוח. תוכל להיות בטוח כי מרגע הדווח אנשי המשרד לא ישקטו עד שיגיע הפיצוי הנאות ישירות לביתך.

טפסים:




מילצ'ן סוכנות לביטוח בע"מ, החילזון 12, קומה 9, רמת גן. טל. 03-5667676
*האתר משמש כאינפורמציה כללית בלבד ומכוון שמדובר במגוון רחב של אופציות וחברות ביטוח המסמך היחיד הקובע הוא הפוליסה והתנאים הכללים שלה

בניית אתרים תור וויז בניית אתרים